Blogger Widgets
BIOSHINE NK Beauty And Skin Care diperkaya dengan kolagen di mana ia membantu menganjalkan kulit dan menambah kecantikan pada kulit. Campuran pati buah-buahan seperti Acerolla Cherry berfungsi untuk mencantikkan mata, pati nenas, Blueberry, Acai Berry dan Vitamin C menambahkan khasiat antioksidan dan pemangkin aktiviti Glutathione. Glutathione mencerahkan kulit dan mempercepatkan penghasilan sel-sel baru menjadikan kulit sentiasa nampak lebih cerah, lebih muda dan lebih segar.
SZ Beauty Shoppe adalah stokis berdaftar Syarikat NK Beauty And Skin Care bagi Daerah Gombak. Dapatkan BIOSHINE sekarang dengan HARGA PROMOSI!! Perkhidmatan COD (Cash Of Delivery) disediakan di kawasan Sri Gombak dan kawasan berhampiran. Kawasan lain menggunakan Pos Laju..percuma ke seluruh Malaysia. Berminat sms@whatsapp "BS99" ke 0192115344.

Thursday, October 3, 2013

BAGAIMANA BIOSHINE MEMBANTU ANDA?

Dengan pengambilan Bioshine yg berterusan anda akan terus kekal sihat dan cantik. Anda juga tidak perlu lagi risau akan jerawat,parut,dan jeragat yg terus menerus menggangu keyakinan anda utk tampil dgn lebih yakin dalam melaksanakan urusan harian anda.


SOALAN YANG SELALU DITANYA:

“Bagaimana jika saya mengidap penyakit jantung, darah tinggi atau penyakit lain, tidakkah ia memberi kesan sampingan?”


JAWAPAN:

Bioshine mengandungi glutathione sebagai "quarterback" badan untuk antioksidan. Ia telah dianggap sebagai antioksidan yang paling penting untuk badan anda secara semulajadi. Manfaat darinya juga dapat mencegah penyakit jantung, tekanan darah tinggi, kencing manis, membantu untuk mengekalkan tahap tenaga anda, dan membantu dalam pemulihan dan imuniti badan.


Bioshine bukan saja mengandungi GLUTATHIONE, malah ia juga mengandungi VITAMIN A, C dan E.




KAJIAN TELAH MEMBUKTIKANNYA!!!!
Pelanggan-pelanggan yang telah menggunakan produk ini semuanya telah berpuas hati.

No comments:

Post a Comment