Blogger Widgets
BIOSHINE NK Beauty And Skin Care diperkaya dengan kolagen di mana ia membantu menganjalkan kulit dan menambah kecantikan pada kulit. Campuran pati buah-buahan seperti Acerolla Cherry berfungsi untuk mencantikkan mata, pati nenas, Blueberry, Acai Berry dan Vitamin C menambahkan khasiat antioksidan dan pemangkin aktiviti Glutathione. Glutathione mencerahkan kulit dan mempercepatkan penghasilan sel-sel baru menjadikan kulit sentiasa nampak lebih cerah, lebih muda dan lebih segar.
SZ Beauty Shoppe adalah stokis berdaftar Syarikat NK Beauty And Skin Care bagi Daerah Gombak. Dapatkan BIOSHINE sekarang dengan HARGA PROMOSI!! Perkhidmatan COD (Cash Of Delivery) disediakan di kawasan Sri Gombak dan kawasan berhampiran. Kawasan lain menggunakan Pos Laju..percuma ke seluruh Malaysia. Berminat sms@whatsapp "BS99" ke 0192115344.

Thursday, October 3, 2013

ADAKAH BIOSHINE SELAMAT DIGUNAKAN?

BIOSHINE telah disahkan 100% selamat digunakan oleh Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan (BPFK). Anda boleh guna tanpa ragu-ragu.

Untuk pengetahuan anda, produk kecantikan di Malaysia adalah dibawah ‘Peraturan Dadah & Kosmetik 1948’ Asean Cosmetics Directives (ACD) dan Guidline for Control Cosmetics Products of Malaysia yang dipantau oleh Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan (BPFK) unit kepada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Ini adalah jaminan bagi produk kecantikan yang berada di pasaran selamat digunakan oleh anda.



Produk NK Bioshine juga telah mendapat pengesahan HALAL dan kelulusan Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan (BPFK). Produk Berasaskan bahan yang Halal, Selamat, Berdaftar & Berkesan.  Produk Melalui Proses Pendaftaran Kementerian Kesihatan Malaysia yang ketat.



No comments:

Post a Comment